שלום לך ♥
אני עפרי ביטון, בוגרת תואר ראשון במדעי התזונה B.Sc, בוגרת בריאות הציבור בתזונה וסטאז'רית לתזונה קלינית בבית החולים רמב"ם בחיפה.
כל חיי התעסקתי במשקל ובנראות שלי, עד שפגשתי את האנשים הנכונים שבעזרתם מצאתי את הדרך הנכונה ליציאה מהלופ המתמשך שנמצאתי בו. נרשמתי לתואר במדעי התזונה בו למדתי המון על גוף האדם, מחלות שונות והקשר בין התזונה לכל מה שמתרחש בגופינו.
היום אני מלווה בנות לאהוב את עצמן, לסגל לעצמן אורח חיים והרגלים נכונים לשמירה על משקל תקין לטווח ארוך. מלמדת אותן איך לבנות צלחת נכונה גם עם מזונות שהחברה הגדירה ש"אסורים".
אני מאמינה שאין אסור ומותר. כל עוד את אדם בריא, הכל מותר לך. הסוד הוא המינונים שבעזרתם תפצחי כל מטרה, ובשביל זה אני פה :)
אני פה ללמד אותך על מזון באשר הוא, איך לבחור נכון, איך לחוות כל צלחת, אירוע ומסיבה בצורה שפויה וללא רגשות אשם.
אם את מרגישה שניסית הכל וכלום לא עובד, אשמח לצאת איתך לדרך בה תלמדי איך להקשיב לגוף שלך, איך לאזן הזנת גוף והזנת נפש מבלי לפגוע בתהליך.
מחכה לך,
עפרי ביטון♥
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר